Vilniaus lopšelis-darželis „Riešutėlis“

Įtraukusis ugdymas

Įtraukusis ugdymas lopšelyje-darželyje „Riešutėlis“

Įtraukusis ugdymas – kokybiškas ugdymas kiekvienam vaikui, siejamas su personalizuotu kiekvieno vaiko ugdymu, atitinkančiu kiekvieno vaiko ugdymosi galias, poreikius, užtikrinantis sėkmes, asmeninę pažangą. Tai procesas, kuriame atsižvelgiama į vaikų socialinę, kultūrinę, mokymosi įvairovę ir remiamasi veiksmais, padedančiais nustatyti bei šalinti kliūtis ugdymuisi ir dalyvavimui švietime.

Vilniaus lopšelis-darželis „Riešutėlis“ įgyvendina esminę įtraukiojo ugdymo vertybinę nuostatą, kad įtraukimas ir teisingumas yra suprantami kaip kokybiško ugdymo pagrindas. Kad įtraukusis ugdymas būtų sėkmingas, įstaiga stiprina teigiamas visuomenės ir švietimo bendruomenės nuostatas į įtrauktį švietime, didina švietimo pagalbos prieinamumą, gerina mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų pasirengimą įtraukčiai, pagal galimybes pritaiko aplinkas ir ugdymo procesus įvairių ugdymosi poreikių turintiems vaikams, formuoja vaikų, mokytojų, kitų bendruomenės narių teigiamas nuostatas.

 

1. Švietimo pagalbos specialistai

Pareigos

Kontaktinė informacija

(vardas, pavardė, kontaktai)

Darbo vieta ir laikas

Logopedė

Ligita Sungailienė

suligita@gmail.com

Logopedo kabinetas Nr. 1

Pirmadienis 9.00 – 17.00

Antradienis 9.00 – 14.30

Trečiadienis 9.00 – 14.30

Ketvirtadienis 9.00 – 16.30

Logopedė

Aistė Kairionienė

valickaite.aiste@gmail.com

Specialiojo pedagogo kabinetas

Antradienis 7.30 – 12.30

Penktadienis 7.00 – 13.30

Logopedė

Daiva Volungevičienė

daivavol01@gmail.com

Logopedo kabinetas Nr. 2

Pirmadienis 9.00 – 15.00

Antradienis 13.00 17.45

Trečiadienis 13.00 17.45

Ketvirtadienis 9.00 – 17.45

Penktadienis 9.00 – 13.30

Specialusis pedagogas

 

 

Aistė Kairionienė

valickaite.aiste@gmail.com

 

Specialiojo pedagogo kabinetas

Pirmadienis 7.30 – 12.30; 13.00 – 16.30

Trečiadienis 7.30 -12.30; 13.00 – 16.00

Psichologas

 

Šarūnė Dubauskienė

sarune.dubauskiene@gmail.com

 

Psichologo ir socialinio pedagogo kabinetas

Pirmadienis 8.00 – 12.30; 13.00 – 17.30

Antradienis 8.00 – 12.30; 13.00 – 16.30

Socialinis pedagogas

Rūta Bukšaitienė

ruta.buk@gmail.com

Psichologo ir socialinio pedagogo kabinetas

Pagal kintantį darbo grafiką

Pastaba: konsultacijos, individualūs pokalbiai tėveliams (globėjams) vykdomi pagal išankstinį susitarimą nurodytu el. paštu.

Dokumentai

2. Aplinkos pritaikymas

Logopedo kabineto (1) aplinka


Logopedo kabineto (2) aplinka


Specialiojo pedagogo kabineto aplinka

 


Psichologo, socialinio pedagogo kabineto

3. Bendruomenės pasirengimas

Rekomendacijos ir metodinės priemonės pedagogams ir tėvams:

  1. Švietimo ir mokslo ministerija.
    Įtraukties švietime plėtros gairės

  2. Švietimo, mokslo ir sporto ministerija.
    Įtraukusis ugdymas

  3. Vilniaus pedagoginė psichologinė tarnyba. Rekomendacija pedagogams ir tėvams
    Įvairiapusis raidos sutrikimas: integracija ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo įstaigose

  4. Lietuvos Respublikos švietimo, mokslo ir sporto ministro įsakymas dėl ugdymo organizavimo rekomendacijų mokiniams, kuriems diagnozuotas autizmas, patvirtinimo
    Ugdymo organizavimo rekomendacijos mokiniams, kuriems diagnozuotas autizmas

  5. Sutrikusios raidos vaikų konsultavimo skyriaus rekomendacijos „Tėvams, auginantiems vaikus, turinčius įvairiausių raidos sutrikimų“
    Rekomendacijos tėvams, auginantiems vaikus, turinčius įvairiausių raidos sutrikimų

  6. Naudinga žinoti bendraujant su negalią turinčiais žmonėmis. Ugdymo įstaigų bendruomenių nariams
    Visi skirtingi – visi lygūs

  7. Kaip padėti namuose ir mokykloje?
    Vaikai turintys aktyvumo ir dėmesio sutrikimų

  8. Patarimai tėvams. Patarimai tinkami ir pedagogams
    Kaip ugdyti vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų komunikacinius įgūdžius

  9. Patarimai tėvams. Patarimai tinkami ir pedagogams
    Vaikų, turinčių įvairiapusių raidos sutrikimų, pagrindinių įgūdžių ugdymas

  10. Patarimai tėvams. Patarimai tinkami ir pedagogui.
    Kaip ugdyti vaikų, turinčių autizmo spektro sutrikimų, savarankiškumą namuose

  11. Patarimai tėvams. Patarimai tinkami ir pedagogui.
    Kaip įvairiapusių raidos sutrikimų turintį vaiką įtraukti į sensorines veiklas namuose

  12. Įtraukiojo ugdymo link

  13. Nacionalinė švietimo agentūra. Įtraukties principo įgyvendinimo gairės (mokykloje) įtraukties principo gairės
    Įtraukties principo įgyvendinimo gairės

  14. Metodinė medžiaga, parengta remiantis pozityvaus elgesio palaikymo ir intervencijų sistema (PEPIS)

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • DUK
  • Mokytojams
Pamokų laikas
3. 09.50 – 10.35
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.00 – 12.45
  • 6. 12.55 – 13.40
  • 7. 13.50 – 14.35
  • 8. 14.45 – 15.30